Arkiv | mars 2013

Vecka 9

Det har varit en bra vecka. Jag har jobbat mycket men det har fungerat med hjälp av många små pauser och en lunch-promenad. I fredags sken solen och fåglarna kvittrade, härligt med vårkänslor. I helgen har det också varit fint väder men det blåser rejält. Träningen har gått bra. Jag tränade i tisdags, både styrketräning och ett baspass. I fredags blev det styrketräning och sen skulle jag prova på dans fuego men jag gick efter halva tiden. Alldeles för långsamt och tråkigt. Jag behöver ju träna upp konditionen. Hoppas jag får några bra tips imorgon då jag ska till min PT. Jag har varit extremt trött på kvällarna och sovit gott hela nätterna. Igår provade jag melatonin så då tordes jag inte ta varken Tryptizol eller Tiparol och visst sov jag, ända till halv nio! Men jag är stelare än vanligt idag. Ska prova göra så varannan dag och se om jag kan fasa ut ffa Tryptizolen. Jag fortsätter med qigong varje morgon då jag känner att jag mår bra av det. Jag vet inte riktigt vilken dag jag är på. Dag 90 kom och gick. Borde ha stannat upp och firat 🙂 Nu ska vi se…..Dag 107 är det nu. Jag har nu börjat med mjölkprodukter och det märks på vikten och kroppen. Ett kilo upp och 2 cm plus på midjan. Men det är betydligt lättare med maten. Lite mörk choklad har det också blivit men inget vin ännu. Jag tänkte köra så här till mitten av mars och sedan kolla candida igen, är det fortfarande ingen skillnad så får det vara så. Jag har börjat med Caprylsyra och saltsyretabletter då det visade sig att jag har dåligt med saltsyra. Man testar genom att blanda 1 tsk bikarbonat i ett 1/2 glas vatten och drick. Inom 30 sek ska en stor rap komma. Händer det ingenting har du brist på saltsyra och bör äta minst 1 tablett per måltid under några månader och sen göra om testet igen. Jag har köpt Digest från Helhetshälsa. Sen har jag anmält mig till en föreläsning i april som heter hormonharmoni-ska bli jättekul. Så det här är min plan för mars månad:

Styrketräning 2 ggr/vecka

Konditionsträning: ?

Promenad på minst 15 min varje dag

Qigong varje morgon

Yoga helst varje kväll

Bra mat, ingen alkohol

Kosttillskott: Omega-3, C-vit, D-vit, Mivitotal, Digest efter måltider, Caprylsyra mellan måltider, Dr Grays tarmrengöringsprogram tillsammans med gurkmeja.